* 1차 구글 번역 + 2차 자체 수정
Welcome to Camelot Unchained!™
This is your story. This is the story of how you chose one of the three Realms and carved your name in the blood of your enemies. This is the story of how you became a legend. Whether you choose the noble Arthurians, the mysterious Tuatha Dé Danann, or the fierce Vikings, every battle changes you. Every building changes your world. Every adventure becomes a part of the story, raising your Realm’s power and influence through combat or crafting. Gain power through using abilities instead of grinding experience points, and become mighty through great skill. Fight other players for resources or land, carefully coordinate attacks and sieges with your Realm, and write your tale in letters of fire for the tomes of history.
이것은 당신의 이야기이다.
이것은 당신이 의 세 가지 렐름 중 하나를 선택하고 원수 의 피에 당신의 이름 을 새기는 방법에 대한 이야기이다.
이것은 당신이 어떻게 전설(적인 영웅)이 되었는지에 대한 이야기이다.
당신이 고귀한 Arthurians, 신비한 투 아하 데 다난, 또는 험악한 바이킹 중 어떤 것을 선택하든, 모든 전투는 당신을 변경한다. 또한 모든 건물은 당신의 게임 월드를 변경한다.
모든 모험은 게임 스토리의 일부가 되고, 당신이 속한 렐름의 힘을 증가시키며 전투와 크래프팅에 영향을 미친다.
경험치 연마 대신 ability 를 씀으로써 힘을 얻고, skill 을 통해 강력해진다. 땅과 자원을 얻기 위해 다른 사용자들과 싸우고, 당신의 렐름 사용자들과 신중하게 협공하며 역사에 당신 자신의 이야기를 불같이 써내려가라
Rebuild a World
Your epic story does not require you to raid a dungeon day after day, hoping the right item will drop if you kill enough bosses: your story begins with survival. All the world was almost wiped out when the Veilstorms tore across the land, changing and breaking it apart. You live on, to rebuild and reconquer what remains.
In Camelot Unchained, a player-driven economy of shops and bazaars brings you into the immersive world. There are no real-world money shops for your hero to take the easy path. You must consult a master craftsman, who can create items as powerful as the harsh RvR world demands. You must win your Realm’s trust, and earn the right to wield a mighty blade by equally mighty deeds. Drawing on ancient folklore from Arthur to Yggdrasil, the world is alive with strange creatures and stranger folk to meet; but your story rarely includes treasure simply found by the roadside.
알맞는 item을 떨구기를 바라면서 매일 반복적으로 던전을 돌 필요가 없다 : 당신의 이야가는 생존으로부터 시작한다. Veilstorm 이 땅을 찢고 파괴했을때, 세계는 거의 멸망했다. 당신은 재건과 재탐색을 하며 살고 있다.
카멜론 언체인드(이하 CU) 안에서, player-driven 경제(상점과 바자회)는 당신을 더 게임에 몰입하게 한다. 당신의 게임 캐릭터가 더 쉽게 레벨업할 수 있도록 하는 실제 돈을 쓰는 상점은 없다. 당신은 가혹한 RvR 세계에서 힘을 발휘하기 위해 master craftman 에게서 item을 사야 한다. 당신은 당신의 영역 의 신뢰를 승리 , 똑같이 강력한 행동 에 의해 강력한 블레이드를 지배 할 수있는 권리를 획득 해야합니다. 이그드라실 에 아서 에서 고대의 민속 에 그리기 , 세계는 이상한 생물과 만날 수 낯선 사람들 과 함께 살아있다 ; 하지만 당신의 이야기 는 거의 단순히 길가 에 의해 발견 보물 포함되지 않습니다 .
This is Your Game
Our RvR game puts the power of choice in your hands. Camelot Unchained never tries to monetize you, never slows down, and won’t be “free-to-play.” We respect your commitment to a subscription-based game; in return, you won’t see thinly-veiled grabs for more money. Everything you need to succeed in Camelot Unchained requires skill and effort, not an open wallet. You will see your choices change your fate.
Camelot Unchained is not just about the battle between three Realms; it is a world filled with rich lore, ancient yet written anew. While dungeon raids are not part of your daily ritual, you can fall deep into The Depths™, a creation from the mind of studio co-founder Mark Jacobs, which draws inspiration from the mythos of H.R. Giger and H.P. Lovecraft. It is a truly twisted place, a dark abyss that lives and breathes evil. If you dare to explore, know this: even after death, a player’s soul can haunt and hunt other adventurers.
우리 의 RvR 게임은 당신의 손에 선택을 맡긴다. CU는 절대 당신을 삥뜯지 않고, 진행을 늦추지 않으며, "free-to-play"(부분유료화?) 되지 않을 것이다. 우리는 가입기반 게임을 만들겠다는 당신과의 약속을 존중한다 ; 그에 대한 답례로, 수익 증대를 위한 얄팍한 술수는 볼 수 없을 것이다. 당신이 CU에서 성공하기 위해 필요한 것은 skill과 effort 이지, 지갑을 여는 것이 아니다. 당신의 선택이 당신의 운명을 바꾸는 것을 보게 될 것이다.
CU는 단순히 세 렐름 사이의 전투에 대한 게임이 아니다; 풍부한 설화와 새로 만든 고대 이야기로 가득한 세계이다. 습관적인 던전돌기는 집어던지고, H.R. Giger and H.P. Lovecraft의 신화에서 영감을 받은 The Depths™ 로 뛰어 들어라. 그 곳은 진정으로 혼란스러우며, 악이 살아 숨쉬는 어두운 심연이다. 당신이 감히 탐험하길 윈한다면, 이것을 알라: 캐릭터의 죽음 이후에도 영혼이 되어 다른 모험자를 사냥할 수 있다.
RvR on a Massive Scale?
Inconceivable!
Here’s where co-founder Andrew Meggs works his magic. If the world didn’t run well, RvR would mean small-scale battles, and even those battles would look like stuttering slideshows on anything other than top-of-the-line gaming systems. We are building our own engine, designed to handle the demands of Camelot Unchained’s epic RvR. Andrew’s primary focus is on the size and speed of battle, so the three mighty Realms can fight in a vast, open world with RvR conflict to match. This game won’t be instanced, it won’t have oversized weapons or pauldrons, and we’re not into the “One server to rule them all!” thing. Instead, expect old-school servers, where you can take pride in your Realm and your war-torn world.
공동 설립자 앤드류 Meggs 그의 마술을 작동하는 경우 여기 . 세계가 잘 실행하지 않은 경우 , RvR에서 소규모 전투 를 의미 하고, 심지어 전투 최고급 게임 시스템 이외 에서 슬라이드 쇼를 망가 과 같을 것이다 . 우리는 카멜롯 연쇄 (unchained) 의 서사시 의 RvR 의 요구를 처리 할 수 있도록 설계 우리 자신의 엔진을 구축하고있다. 세 개의 거대한 렐름 이 일치 하는 RvR에서 충돌 과 광대 , 오픈 월드 에서 싸울 수 있도록 앤드류 의 주요 초점은 크기와 전투 의 속도 에 있습니다. 이 게임 은 대형 무기 또는 어깨 갑옷 이 없습니다 , 인스턴스화 되지 않으며, 우리는 에 아니에요 " 그들 모두를 지배하는 하나의 서버 !" 일을 . 대신 , 당신이 당신의 영역 과 전쟁으로 파괴 된 세계 에 자부심을 가지고 있습니다 구식 서버를 기대합니다
Building an MMORPG The Right Way
Over the coming months of development, anyone who chooses to become a Backer will see the impact of our efforts to build our tech the right way.We are building a game and engine from the foundation upwards. While that means we aren’t as focused on refined graphics, we’ve created a whole lot of interesting, useful, and unique tech. That’s what is truly important to us: that the game works well. That’s how we repay the trust shown to us by our Backers: We do things the right way from the start. Build the world you believe in, fight for supremacy, and support Camelot Unchained!
개발의 몇 달 동안 , 사람이 사람 오른쪽 저긴 위쪽재단 에서게임 엔진을 구축하고 우리의 기술 을 구축 하기위한 노력 의 효과를 볼 수후원자 가되기 위해 선택합니다. 즉 우리가 세련된 그래픽 에 로 집중 하지 의미 하지만 , 우리는 흥미로운 유용 및 고유 기술 의 전체를 많이 만들었습니다. 즉, 우리에게 진정으로 중요한 것이 무엇 이다 : 게임이 잘 작동합니다 . 그것은 우리가 우리의 후원자 로 우리 에게 보여 신뢰를 상환 방법 : 우리는 처음부터 일 을 올바른 방법 을 수행 . 당신이 믿는 세계를 구축 , 패권 싸움 , 그리고 카멜롯 연쇄 (unchained) 를 지원 !
Three Realms
The Arthurians
The Realm of King Arthur strives to be the embodiment of nobility, honesty, and righteous strength. They believe they are destined to save the world, not purely through conquest but through virtue and greatness of spirit.
아더 왕 의 Realm은 고결 , 정직 , 의로운 힘 의 실현을 위해 노력하고 있습니다. 그들은 그들자신들이 정복이 아닌 미덕과 위대한 정신으로 세계를 구할 운명이라고 믿고 있다.
The Tuatha Dé Danann
The Realm of the Tuatha Dé Danann strives to become one with nature. They revere the forest for its fierce beauty and its unyielding grip on life. The forest is more than the home of the Tuatha Dé Danann; it is their deep-rooted mother, their broad-boughed father, and their protector.
투 아하 데 다난 의 Realm 은 자연과 하나가 되기 위해 노력하고 있습니다. 그들은 자연의 치열한 아름다음과 양보없는 삶에의 집착을 숭배한다. 숲은 투 아하 데 다난 에게 집보다 더 의미있는 존재이다; 그것은 그들의 뿌리 깊은 어머니 , 넓게 뻗은 아버지 , 그들의 보호자이다.
The Vikings
The Realm of the Vikings follows the path of blood and steel to greatness. In the tall peaks of windswept ice they make their homes, waiting for the moment to conquer the lands below.
바이킹 의 Realm 은 위대한 철혈의 길을 따른다. 그들은 바람이 휘몰아치는 높은 산봉우리에 집을 짓고, 평야지대를 정복하는 순간을 기다리고 있다.